Seria, która jest emitowana przez ATV, wciąż ma niskie oceny, ale za to wysokie notowania w mediach społecznościowych. Po raz kolejny Kalp Yarasi zajął pierwsze miejsce.
W poniedziałkowe wieczory przed turecką produkcją mocna konkurencja, która przed telewizorami przyciąga sporą uwagę publiczności. Natomiast historia Ayse i Ferita w mediach społecznościowych ma się całkiem dobrze. 22 listopada Kalp Yarasi zamknął dzień z 138 300 postami.
Drugie miejsce zajęła produkcja zatytułowana Üç Kuruş emitowana przez Show TV. W social mediach pojawiło się 75 400 wpisów w ciągu całego dnia. Daleko w tyle został Alparslan Büyük Selçuklu z 28 700 akcjami.
Historia Kalp Yarasi przypomina ostatni sezon Hercai. Obie produkcje tracą widownię w zastraszającym tempie. Natomiast jeśli seria ATV będzie w każdym odcinku zawierała płynną historię i sceny pełne napięcia to nic nie stoi na przeszkodzie, aby turecka produkcja miała wierną publiczność. Taka taktyka może pozostawić Kalp Yarasi przy życiu.
Odpowiedz