W ramach kampanii reklamowej najnowszego serialu od Marvela, w popularnej aplikacji randkowej pojawiła się She-Hulk.
Już w czwartek 18 sierpnia na Disney+ zadebiutuje serial opowiadający o kuzynce Bruce’a Bannera. W wyniku wypadku zyskała ona podobne moce do Hulka. Produkcja ma być komedią prawniczą z łamaniem czwartej ściany, czyli zwrotami bezpośrednio do widza. Podobny zabieg był wykorzystany w filmach o Deadpoolu.
Użytkownik tweetera jozopath odkrył na znanym portalu randkowym konto zielonoskórej bohaterki. Na jej profilu można przeczytać biografię postaci, a także pojawia się kilka zdjęć.
Po przesunięciu w prawo otrzymujemy następującą wiadomość:
Marvel już wcześniej korzystał z kreatywnych chwytów marketingowych. Przed premierą Spider-man: bez drogi do domu na tik toku pojawił się profil Daily Bugle – znanej z filmów o pajączku redakcji informacyjnej. Zarówno poprzedni, jak i obecny sposób powoduje przyciągnięcie większej ilości widzów do serialu.
Odpowiedz