Firma Heineken i Marvel Studios połączyły siły, aby stworzyć reklamę promującą piwo bezalkoholowe. W roli głównej Ant-Man (Paul Rudd).
Nowa kampania reklamowa pojawi się, zanim Ant-Man i Osa: Kwantomania trafi do kin w lutym. Reklama ma na celu zachęcić fanów Marvela do tego, by zmniejszyli swoją odpowiedzialność, wybierając piwo bez skutków ubocznych spożywania alkoholu.
Na krótkim video możemy zobaczyć Scotta Langa, w laboratorium, popijającego piwo. Spożywanie alkoholu w godzinach pracy nie jest mądrym pomysłem, dlatego Anton negatywnie ocenia bohatera. Wtedy właśnie Ant-Man ujawnia, że napój, który popija to bezalkoholowa wersja piwa firmy Heineken.
Reklama, mimo że krótka i zabawna, porusza ważne aspekty, takie jak walka ze spożywaniem alkoholu w pracy oraz alternatywę dla używek alkoholowych.
Więcej na temat Ant-Man i Osa: Kwantomania pisaliśmy tutaj:
Odpowiedz